Stolik marmurowy

Chciałabym mieć z niego blat albo ścianę w kuchni. Uwielbiam z niego wszelkie dodatki do domu. Tace, deski, kubeczki, młynki, zegary, lampy… Marmur to niesamowity materiał, jednocześnie zimny i przyjemny dla oka. Jest klasyczny, ale nowoczesny. Dodaje kropli luksusu, ale pasuje niemalże do każdego stylu.

Ostatnio udało mi się spełnić jedno z większych marzeń wnętrzarskich. Na ten stolik chorowałam od chwili, kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy. I chociaż wszyscy powtarzali mi, ze nie będzie do nas pasował, że za chłodny do takiego przytulnego klimatu. To uparłam się i nie żałuję! Stolik pasuje idealnie i nie wyobrażam sobie już mieć innego. Jest perfekcyjny!

Marmur stał się ostatnio szalenie modny. Widuje nawet obudowy na telefony i laptopy z takim printem. Ale muszę przyznać, że stolik z naturalnego marmuru to już wyższa półka. Wygląda fenomenalnie, ma piękne, naturalne przebarwienia w kolorze szarości, a metalowy, czarny stelaż dodaje mu trochę surowości. Jest prosty i minimalistyczny, czyli taki jak lubię najbardziej.

Właściciele marki  Ideeën (bo właśnie tam zamówiłam swój stolik) z wielką starannością dobierają najlepszy kamień z Włoch i bardzo angażują się w cały proces zamówienia i produkcji mebla. Przywieźli mi go osobiście!  Stolik jest dopracowany w najmniejszych szczegółach (łącznie z logiem firmy), zaimpregnowany trzykrotnie i idealnie wypolerowany. Nasz ma wymiary 90×60 cm i moim zdaniem idealnie wpasował się w nasz kąt wypoczynkowy. W ofercie sklepu możecie znaleźć również konsole, ławki, stoły, a nawet lampy!

Jestem pod wielkim wrażeniem naszego nowego mebla i choć został już ochrzczony przez dzieci to muszę przyznać, że wytrzymał tę próbę bez uszczerbku, czyści się bardzo dobrze i myślę, że będzie nam służył przez długie lata. A jak Wam się podoba?

img_7908

stolik-crop

img_7916

img_7883

img_7886-kopia

img_7917

img_7887-kopia

stolik

img_7926

img_7924

stolik

img_7912

img_7905

img_7911

Jedna myśl na temat “Stolik marmurowy

Dodaj komentarz