Wizyta w showroomie Westwing

W ten piątek miałam niesamowitą przyjemność uczestniczyć w uroczystym otwarciu prasowym pierwszego w Europie showroomu Westwing.  Sklep mieści się w warszawskiej Arkadii i muszę przyznać, że zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Oprócz dużego wyboru dodatków w różnych stylach (dla każdego coś dobrego;)) znajdziecie tam przepiękne stylizacje wnętrz. Są wyjątkowe, tak jak oferta sklepu i co dwa tygodnie zmienia się jedna z nich! Nie ma czasu na nudę! A dzięki temu macie możliwość zobaczenia na żywo i dotknięcia produktów dostępnych w klubie zakupowym Westwing oraz skomponowania wnętrza niepowtarzalnego, gdyż produkty są dostępne w limitowanych ilościach. W tej chwili w sklepie znajdziecie meble i dodatki w czterech stylach: karnawałowym glamour, zimowym scandi, alpejskim chalet oraz klasycznej elegancji.

Sam klub zakupowy działa już w 14 krajach, na 3 kontynentach, gdzie codziennie miliony wielbicieli (w Polsce jest ich już 1,7 mln) pięknych wnętrz odnajduje perełki designu z całego świata.

Ja sklep pokochałam już bardzo dawno temu i wiele artefaktów upolowanych online znalazło ciepły azyl w naszym mieszkaniu. M.in. reprodukcja popularnego krzesła Acapulco Chair oraz miękki, wygodny fotel na drewnianych nóżkach. Dorwałam tam także charakterne, grubo ciosane stołki oraz wymarzoną lampę nocną;) wszystko w bardzo dobrych cenach. Moja natura łowcy każe mi codziennie przy porannej kawie choć zerknąć na nową ofertę z prawie 1000 nowościami! To już uzależnienie!

W sklepie stacjonarnym szczególnie spodobały mi się dywany w bardzo modnym stylu Vintage. Przecierane, w szarościach, granatach. A także dekoracje ścienne: zegary, lustra, obrazy…Zarówno dywan, jak i mój faworyt- miedziane lustro złożone z błyszczących kuleczek kiedyś będą moje! 😉

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

lustro2

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Fot.: Kasia z Minimaliv

Przepiękne dziewczyny:  Kasia, Dominika, Kasia!

W sklepie znajdziecie także bardzo duży wybór świec zapachowych, albumów wnętrzarskich, tekstyliów, lamp, ceramiki. Wszystko skomponowane tematycznie i z wielką starannością. Ten stacjonarny showroom to oczko w głowie marki Westwing.

Dodaj komentarz